Case study: e paragony na Garbicz Festival. Pierwsze takie wdrożenie w Polsce
Kilkudniowe wydarzenie i blisko 100 tys. wystawionych paragonów elektronicznych w stacjonarnych punktach sprzedaży. E-paragon po raz pierwszy na festiwalu… czyli historia, jak Garbicz Festival w pełni wykorzystał potencjał eparagonów.
Garbicz Festival to nie tylko event muzyczny. To także wydarzenie, którego dodatkową misją jest promowanie działań pro-ekologicznych i dbałości o środowisko naturalne. To m.in. te wartości doprowadziły organizatorów do naszego rozwiązania.
W końcu po co drukować tysiące papierowych świstków w kilkudziesięciu punktach sprzedaży festiwalowej (gastronomia, usługi itd.), gdy z największym prawdopodobieństwem i tak zaraz wylądują w śmietniku? Byłoby to tylko generowaniem odpadów – i to pośrodku lasu, w którym festiwal miał miejsce.
Jak uruchomiliśmy e paragony na Garbicz Festival?
Wpinając usługę w proces płatniczy dostarczony przez organizatora. Uczestnicy wydarzenia dokonywali transakcji przedpłaconymi zegarkami, połączonymi z ich festiwalowym kontem w dedykowanej aplikacji.
W ramach wdrożenia system eparagony.pl:
- zintegrowano z dotychczas nieobsługiwanym przez nas amerykańskim systemem POS
- wbudowano w festiwalowy system płatności zegarkiem prepaid
- dostarczał e paragony bezpośrednio na festiwalowe konto kupującego
Wystarczyło kilka dni wdrożeniowych we współpracy z Silk Software House, żeby uruchomić e-paragony dla wszystkich punktów sprzedaży stacjonarnej.
Rezultaty?
- Blisko 100 tys. wystawionych eparagonów w kilka dni festiwalu
- 2x szybsze rozliczanie transakcji w porównaniu do drukowania paragonów – ok. 100 godzin zaoszczędzonych przez obsługę
- Ok. 20 km zaoszczędzonego, niewydrukowanego papieru
To pierwsze w Polsce wdrożenie eparagonów w tego typu krótkoterminowej sprzedaży stacjonarnej… i to z sukcesem na taką skalę. Chyba możemy być z siebie dumni 😉
Przydatne linki