Paragony elektronicznea sprzedaż stacjonarna. Dlaczego warto?
- Wystawiasz paragony bez druku
- Przyspieszasz obsługę klienta
- Usprawniasz procesy zwrotu i reklamacji
- Eparagon wydany jest zawsze – to klient decyduje, czy chce go zachować
- Wydanie paragonu jest anonimowe, bez danych klienta
- Paragony online są ekologiczne
- Zamiast drukować papier, wystawiasz e-paragon. W zgodzie z polskim prawem.
- Eparagon wydany jest zawsze, bez drukowania.To klient decyduje, czy chce go zachować.
Papierowy paragon w sklepie stacjonarnym:
- #1. w ok. 90% transakcji ląduje w sklepowym koszu na śmieci, klient go nie potrzebuje
- #2. w pozostałych 10% transakcji klient chce go zachować… jednak nie ma żadnej gwarancji, że paragon się nie zniszczy, nie zgubi lub nie wyblaknie.
W obu przypadkach rozwiązaniem doskonałym jest… eparagon fiskalny.
W sytuacji #1., wydając eparagon sprzedawca spełnia obowiązki formalne wobec kupującego i jednocześnie nie musi (śmieci) drukować.
W sytuacji #2. klient otrzymuje eparagon zamiast tradycyjnego świstka – dokument elektroniczny, który jest niezniszczalny i łatwo dostępny w czasie, a więc dużo wygodniejszy (i bardziej ekologiczny!) niż papier. Wystawianie eparagonów nie zabiera możliwości druku – w razie potrzeby zamiast wersji elektronicznej sprzedawca może wydrukować tradycyjny paragon.- Eparagony wydaje się szybko, wygodnie... i anonimowo.
Jak wydać eparagon klientowi? Masz kilka możliwości.
- Program lojalnościowy z eparagonem
Udostępniasz klientom program lojalnościowy lub aplikację marki? Dodaj eparagony jako funkcjonalność!
Wystarczy, że kupujący pokaże sprzedawcy swój kod identyfikujący (kreskowy, QR lub inny symbol, także w cyfrowym portfelu) – czyli wykona dokładnie tę samą czynność zakupową, co zawsze. Paragon elektroniczny trafi na jego konto lojalnościowe natychmiast po transakcji.- Kupujący wykonuje podczas zakupów te same czynności, co zawsze
- Program lojalnościowy staje się bardziej atrakcyjny – eparagony w aplikacji sprzedawcy są niezniszczalne i zawsze dostępne
- Cały proces odbywa się w ekosystemie sprzedawcy – łatwe użytkowanie dla obu stron transakcji
- Eparagon zaszyty w kodzie QR
W tym modelu potrzebny jest dowolny wyświetlacz – ekran systemu POS, tablet, kiosk samoobsługowy itp. Gdy kupujący zapłaci, na ekranie natychmiast pojawia się kod QR, w którym zaszyty jest unikatowy link do jego eparagonu.
Wystarczy, że klient zeskanuje aparatem telefonu kod QR, a paragon elektroniczny otworzy się w przeglądarce jego smartfona. Sprzedawca nie musi wykonywać żadnych czynności.- Dostępne dla każdego klienta ze smartfonem – bez rejestracji czy aplikacji
- Prostota użytkowania – brak dodatkowych działań po stronie sprzedawcy
- Cały proces jest anonimowy – dane klienta są niepotrzebne do odbioru eparagonu
- Eparagon na terminalu kartowym
Innowacja w polskim handlu! W naszym najnowszym rozwiązaniu sprzedawca może wydać eparagon bezpośrednio przez terminal kartowy, natychmiast po płatności klienta. Gdy kupujący płaci:
Paragon elektroniczny pojawi się natychmiast na telefonie nabywcy (przez sygnał NFC). Alternatywnie kupujący może też zeskanować kod QR wyświetlony na terminalu.
Paragon elektroniczny na terminalu kartowym to nasze autorskie rozwiązanie, które we współpracy z firmą Novelpay uruchomiliśmy po raz pierwszy w modelu Novelpay PAX A920 MAX.
Interesuje Cię integracja terminala od innego producenta (z systemem Android)? Napisz do nas.
- Najszybszy możliwy sposób wydania i odbioru eparagonu
- Dostępne dla każdej formy płatności
- Cały proces jest anonimowy – dane klienta są niepotrzebne
Wpisujesz eparagony w program lojalnościowy.
Wystarczy, że kupujący pokaże sprzedawcy swój kod identyfikujący (kreskowy, QR lub inny symbol, także w cyfrowym portfelu) – czyli wykona dokładnie tę samą czynność, co zawsze. Paragon elektroniczny trafi bezpośrednio na jego konto lojalnościowe, natychmiast po transakcji.
Kupujący wykonuje te same czynności, co zawsze podczas zakupów
Program lojalnościowy staje się bardziej atrakcyjny – eparagony w aplikacji sprzedawcy są niezniszczalne i zawsze dostępne
Cały proces odbywa się w ekosystemie sprzedawcy – łatwe użytkowanie dla obu stron transakcji
Wyświetlasz kod QR z linkiem do eparagonu
Wystarczy, że klient zeskanuje aparatem telefonu kod QR. Paragon elektroniczny otworzy się natychmiastowo w przeglądarce jego smartfona. Sprzedawca nie musi wykonywać żadnych czynności.
Dostępne dla każdego klienta ze smartfonem – bez rejestracji czy aplikacji
Prostota użytkowania – brak dodatkowych działań dla sprzedawcy
Cały proces jest anonimowy – dane klienta nie są zbierane
Rozszerzasz proces na terminalu kartowym o eparagony
Innowacja w polskim handlu! Sprzedawca może teraz wystawić eparagony natychmiast po płatności. Płacąc:
Paragon elektroniczny pojawi się natychmiast na telefonie nabywcy (za pośrednictwem sygnału NFC). Alternatywnie klient może też zeskanować kod QR wyświetlony na terminalu, aby otrzymać e-dokument.
Paragon elektroniczny na terminalu to nasze autorskie rozwiązanie stworzone we współpracy z firmą Novelpay. Obecnie jest dostępne dla modelu PAX A920 MAX.
Chcesz zintegrować terminal od innego producenta (z systemem Android)? Skontaktuj się z nami.
Najszybszy możliwy sposób wydania i odbioru eparagonu
Dostępne dla każdej płatności kartą
Cały proces jest anonimowy – dane klienta nie są zbierane
A może... rozwiązanie niestandardowe?
Proces wdrożeniowy – eparagony w sprzedaży stacjonarnej
Proces składa się z 3 kroków:
Rozmawiamy szczegółowo o potrzebach i infrastrukturze sklepu, aby wspólnie przygotować najbardziej optymalny sposób wdrożenia.
Dobieramy metodę dostarczenia paragonu online do klienta, dopasowaną do modelu operacyjnego sklepu.
Przygotowujemy proces wdrożeniowy.
Jednocześnie zapewniamy szeroki consulting merytoryczny i technologiczny na każdym etapie projektu.
Integracje realizujemy w najwygodniejszy sposób: udostępniając nasze API.
Dlaczego my?
Doświadczenie
Elastyczność
Zaufanie rynku