eparagony.pl
w sprzedaży stacjonarnej.
Bez rejestracji. aplikacji. zbierania danych.
Poznaj nasze 3 autorskie rozwiązania eparagonowe dla sprzedaży stacjonarnej.
Od Ciebie, sprzedawco, zależy, które wybierzesz.
1. Zeskanuj kod QR
Wystarczy, że podczas transakcji klient zeskanuje aparatem telefonu kod QR umieszczony przy kasie. Paragon elektroniczny pojawi się natychmiastowo na smartfonie, bez udziału sprzedawcy.
Kod QR może być statyczny (niezmienny) lub dynamiczny – unikatowy dla każdej transakcji, pokazywany na dowolnym wyświetlaczu elektronicznym.
Brak procesu rejestracji klienta
Brak wymogu posiadania aplikacji
Brak zbierania danych kupującego
2. Przyłóż telefondo taga NFC
Podczas transakcji kupujący przykłada odblokowany telefon do taga NFC umieszczonego przy kasie. Eparagon pojawi się natychmiastowo na smartfonie. Bez udziału sprzedawcy.
Tag NFC to nasze autorskie rozwiązanie, które w całości dostarczamy sprzedawcom.
Brak procesu rejestracji klienta
Brak wymogu posiadania aplikacji
Brak zbierania danych kupującego
3. Pokaż swoją kartę lojalnościową
Paragony w wersji online można też zintegrować z programem lojalnościowym lub aplikacją sklepu, jeżeli takie klientom udostępniasz. Wtedy wystarczy, że kupujący pokaże swój kod kreskowy (lub inny symbol) – czyli wykona tą samą czynność, co zawsze podczas zakupów z programem lojalnościowym.
Eparagon pojawi się natychmiast, bezpośrednio w aplikacji.
Brak dodatkowych czynności po stronie kupującego
Poszerzenie programu lojalnościowego
Cały proces odbywa się w aplikacji sprzedawcy
1. Zeskanuj kod QR
Wystarczy, że podczas transakcji klient zeskanuje aparatem telefonu kod QR umieszczony przy kasie. Eparagon pojawi się natychmiastowo na smartfonie, bez udziału sprzedawcy.
Kod QR może być statyczny (niezmienny) lub dynamiczny – unikatowy dla każdej transakcji, pokazywany na dowolnym wyświetlaczu elektronicznym.
Brak procesu rejestracji klienta
Brak wymogu posiadania aplikacji
Brak zbierania danych kupującego
2. Przyłóż telefon do taga NFC
Podczas transakcji kupujący przykłada odblokowany telefon do taga NFC umieszczonego przy kasie. Eparagon pojawi się natychmiastowo na smartfonie, bez udziału sprzedawcy.
Tag NFC to nasze autorskie rozwiązanie, które w całości dostarczamy sprzedawcom.
Brak procesu rejestracji klienta
Brak wymogu posiadania aplikacji
Brak zbierania danych kupującego
3. Pokaż kartę lojalnościową
Eparagony można też zintegrować z programem lojalnościowym lub aplikacją sklepu, jeżeli takie udostępniasz. Wtedy wystarczy, że kupujący pokaże swój kod kreskowy (lub inny symbol) – czyli wykona tą samą czynność, co zawsze podczas zakupów z programem lojalnościowym.
Eparagon pojawi się natychmiast, bezpośrednio w aplikacji.
Brak dodatkowych czynności po stronie kupującego
Poszerzenie programu lojalnościowego
Cały proces odbywa się w aplikacji sprzedawcy
Obecnie możliwa jest integracja przez nasze API eparagony.pl.
Już wkrótce udostępnimy dedykowane integracje dla systemów POS.
Dlaczego my, eparagony.pl?
Wygoda
Nie wymagamy rejestracji, korzystania z aplikacji czy zbierania danych klientów, aby przekazać paragon elektroniczny.
Bezpieczeństwo
Nie wymagamy identyfikacji klienta, zapewniając prawdziwą i pełną anonimowość.
Elastyczność
Różnorodne rozwiązania i pełne wsparcie techniczne. Eparagony są dostępne dla obu stron transakcji przez 3 lata.
Jak wygląda proces wdrożenia eparagonów w sprzedaży stacjonarnej?
Do każdego wdrożenia paragonów elektronicznych w handlu stacjonarnym podchodzimy projektowo.
Proces składa się z 3 kroków:
Rozmawiamy szczegółowo o potrzebach i infrastrukturze sklepu, aby wspólnie przygotować najbardziej optymalny sposób wdrożenia.
Dobieramy metodę dostarczenia paragonu online do klienta, dopasowaną do modelu operacyjnego sklepu.
Przygotowujemy proces wdrożeniowy.
Jednocześnie zapewniamy szeroki consulting merytoryczny i technologiczny na każdym etapie projektu.