Poznaj 2 części procesu wdrożenia eparagonów.
Możesz je zrealizować samodzielnie lub z naszą pomocą.
Po rejestracji otrzymasz maila z dostępem do dokumentacji, opisującej 2 części wdrożenia:
Część 1.
Konfiguracja drukarki fiskalnej
Pierwszy element wdrożenia to konfiguracja drukarki fiskalnej online. Model drukarki musi mieć homologację do obsługi eparagonów (lista modeli tutaj) oraz odpowiednią wersję oprogramowania (szczegóły znajdziesz w dokumentacji).
Konfiguracja drukarki obejmuje kilka kroków:
- Sprawdzenie modelu drukarki fiskalnej online i wersji oprogramowania (może być wymagana aktualizacja)
- Podłączenie drukarki: konfiguracja połączenia sieciowego i portów drukarki
- Aktywacja usługi na stronie producenta (dotyczy drukarek Novitus)
- Uruchomienie, konfiguracja oraz testy programu sterującego pracą drukarki (dostarczonego przez eparagony.pl lub podobne autoryzowane oprogramowanie)*
Część 2.
Integracja z eparagony.pl
Drugą częścią wdrożenia eparagonów jest konfiguracja usługi eparagony.pl w systemie zarządzającym sprzedażą e-commerce, np. na platformie sklepowej, w integratorze czy systemie ERP (lista integracji tutaj). Dotyczy to także samodzielnej integracji przez API.
Dokumentacja przeprowadzi Cię przez wszystkie standardowe zmiany, jakie trzeba w danym systemie wprowadzić w celu integracji z eparagony.pl. Prosimy o uważne czytanie.
Działania różnią się pomiędzy integracjami, ale mogą obejmować m.in.: zmiany ustawień w systemie, wtyczce lub programie integrującym, tworzenie dodatkowych pól / serii / atrybutów, konfigurowanie szablonów czy układanie procesu fiskalizacji.
Uruchom eparagony samodzielnie lub z naszym wsparciem. Jak Ci wygodnie.
Wdrożenie samodzielne na podstawie dokumentacji (część 1+2)
Po rejestracji w usłudze eparagony.pl prześlemy Ci dostęp do Twojej dokumentacji.
Dokumentacja przeprowadzi Cię krok po kroku przez dwie części wdrożenia i zawiera odpowiedzi na większość często zadawanych pytań. Dlatego warto się z nią szczegółowo zapoznać 🙂 Jeżeli mimo to pojawią się problemy lub wątpliwości, postaramy się pomóc przez pomoc@eparagony.pl.
Jeżeli wymiana mailowa okaże się niewystarczająca, możesz skorzystać z dwóch rodzajów płatnego wsparcia: konsultacji online (konfiguracja drukarki) lub pełnego wdrożenia.
Wsparcie w konfiguracji drukarki fiskalnej (konsultacja online, część 1)
Konsultacja online to spotkanie z naszym zespołem pomocy, podczas której pomożemy Ci skonfigurować program sterujący pracą drukarki.
Konsultacja ma formę konferencji wideo z możliwością udostępnienia zdalnego pulpitu. Przed samą sesją poprosimy Cię o dokładną weryfikację urządzenia fiskalnego – będzie to niezbędny krok do rozpoczęcia sesji. W niektórych przypadkach interwencja serwisanta urządzenia może być konieczna.
Jeżeli chcesz skorzystać z konsultacji online, zaznacz to w formularzu rejestracji (sekcja Usługi dodatkowe) lub napisz do nas na pomoc@eparagony.pl. Z konsultacji możesz skorzystać w każdym momencie, niezależnie od deklaracji w formularzu.
Zasady w Regulaminie Usługi eparagony.pl.
Pełne wdrożenie usługi przez autoryzowanego partnera (część 1+2)
Jeżeli nie masz czasu, możliwości czy doświadczenia we wdrożeniach, możesz oddać cały proces uruchomienia eparagonów w ręce naszych wyspecjalizowanych partnerów.
Partner zarówno uruchomi integrację, jak i skonfiguruje urządzenie fiskalne. Pomoże także dostosować funkcjonalności do Twoich indywidualnych potrzeb. Nasi partnerzy mogą także wykonać dedykowane integracje po API.
Aby skorzystać z usługi wdrożeniowej, wystarczy to zaznaczyć w formularzu rejestracji (sekcja Usługi dodatkowe) lub napisać do nas na pomoc@eparagony.pl.
Po otrzymaniu informacji skontaktujemy Cię z naszym partnerem, z którym ustalisz zakres wdrożenia oraz wycenę.