eparagony.pl

Ekasa online by eparagony.pl logo

Issue e-receipts without integration or additional systems – wherever you are.

eKasa online sales application allows you to issue e-receipts anywhere, directly on your phone or computer.

A „cash register” on your phone.
Discover eKasa online

1

You issue e-receipts on your phone



With just a few clicks on your smartphone, you can issue an electronic fiscal receipt to your customer. No fiscal device in hand – all you need is our app.

2

You don't need any sales management system


To process a transaction and issue an e-receipt via eKasa, you don’t need your own IT infrastructure or sales system.

3

You can connect eKasa with any of our integrations


Do you use e-receipts in your e-commerce business but still handle some transactions manually? With eKasa, you can easily issue e-receipts – conveniently and without wasting time.

4

For every business, in accordance with the regulations


An e-receipt is a fully-fledged sales receipt that meets official requirements. Any retailer with a suitable fiscal printer can issue one.

Eparagony for every business that needs
to manually record transactions.

Our eKasa online sales application for issuing e-receipts is suitable for, a.o.:

Current users of eparagony.pl



Add the eKasa online application to your existing integration with eparagony.pl

Mobile sales of products and services (permanent / occasional)

Issue e-receipts for your sales anytime, anywhere – in the field or from home.

E-commerce without a sales system


Don’t have a platform to manage your online sales? With eKasa, you can easily issue e-receipts.

How to issue an e-receipt via eKasa?

To issue an e-receipt using the eKasa online app, just a few steps are needed:

1.

 

               During the sales process, you log in to your account in eKasa online application.

 

2.

    You go trough the process of issuing documents, including selecting a product, confirming the price and choosing a payment method.

 

3.

    You accept payment in any way (please note: eKasa online system does not process payment.

 

4.

    You confirm the issuance of the e-receipt… and that’s it! Electronic receipt in now available via unique link. 

 

ekasa online - podsumowanie transakcji
How does customer get e-receipt?

You issue the e-receipt to the customer according to their wishes, e.g.:

  • You show QR code (which is displayed on eKasa app at the end of process)  wyświetla się w aplikacji eKasa na końcu procesu) – buyer scans it and opens e-receipt on their smartphone.

 

  • You are copying link to e-receipt using a dedicated button in app and send it to buyer e.g. by e-mail or text message.
ekasa online - wizualizacja eparagonu

How to start using eKasa system?

Or maybe... you want to forget about using a fiscal printer?

Hand over your fiscal printer management – use eKasa Online app without worrying about hardware.

How much does the eKasa online app cost?

License eparagony.pl

base fee

from PLN 39

based on thresholds

defined in Price List

+

eKasa application fee

for 1 user

from PLN 59

based on thresholds

defined in Price List

more than 1 user

individual contract

The total cost of eKasa online app consists of the license and integration fees. The license fee depends solely on the number of e-receipts issued in a given month, while the integration fee also depends on the number of users.

Try eKasa online app
for 14 days completely free.

FAQ

Tak, usługa jest dodatkiem do eparagony.pl. Można z niej skorzystać dla wszystkich integracji poza IdoSell.
Jeżeli jeszcze nie wystawiasz paragonów elektronicznych z eparagony.pl, możesz zarejestrować się tutaj.
Usługa nie jest dostępna dla integracji z IdoSell.
Dla wszystkich pozostałych integracji można z niej korzystać: eparagony.pl/integracje
Usługa zarządzania drukarką obejmuje wszystkie urządzenia, które są obsługiwane w ramach usługi bazowej eparagony.pl. Szczegółową listę modeli drukarek znajdziesz tutaj.
Drukarka fiskalna jest podłączana w ten sam dzień roboczy, w którym otrzymamy przesyłkę od kuriera.
Wszystkimi działaniami związanymi z podłączeniem drukarki i jej konfiguracją zajmuje się nasz partner Infinite ICT. Do Ciebie będzie należeć wyłącznie uruchomienie integracji w systemie sklepu.

Uwaga! Jeżeli masz nową drukarkę fiskalną, pamiętaj, aby przed wysyłką ją zafiskalizować.

W trakcie procesu podłączania drukarki:
  • Za Twoją zgodą przejmujemy serwis (łącznie z wpisem w książce kasy)
  • Weryfikujemy oprogramowanie
  • Konfigurujemy drukarkę pod usługę eparagonów
  • Potwierdzamy prawidłowe uruchomienie drukarki i usługi po obu stronach (partnera i eparagony.pl) i dajemy Ci o tym znać

  • W tym czasie nic nie musisz robić. Konfiguracja drukarki fiskalnej pod usługę eparagonów leży całkowicie po naszej stronie.

    Ważne! Po otrzymaniu informacji, że drukarka fiskalna jest gotowa, Twoim zadaniem będzie uruchomienie integracji z eparagony.pl w systemie sklepu (np. ERP, platformie e-commerce etc. – zgodnie z deklaracją przy rejestracji) zgodnie z otrzymaną od nas dokumentacją.
    Nową drukarkę trzeba przed wysyłką zafiskalizować. To wszystko. Po otrzymaniu przesyłki od kuriera zajmiemy się dalszą konfiguracją urządzenia fiskalnego pod obsługę eparagonów.
    Szczegółowy zakres usługi znajdziesz w Regulaminie.
    Partner poinformuje Cię o zbliżaniu się terminu serwisu drukarki lub awarii wraz z ofertą wykonania takiego serwisu bądź naprawy. Jeżeli nie zdecydujesz się skorzystać z usługi Infinite ICT w tym zakresie, możesz na własny koszt przekazać drukarkę do innego serwisu.
    Skan raportów otrzymasz na maila.
    W przypadku przekazania nam drukarki w zarządzanie nie ma możliwości obsługi paragonów drukowanych.
    Opłata za usługę jest naliczana od momentu uruchomienia i konfiguracji drukarki pod eparagony, o czym poinformujemy Cię mailowo. Kwota jest dodawana do miesięcznej faktury za usługę eparagony.pl
    Jeżeli w celu skorzystania z usługi zarządzania drukarką interesuje Cię także zakup lub wymiana drukarki fiskalnej wystarczy, że po rejestracji do usługi zarządzania drukarką zgłosisz taką chęć na adres support@infinite-ict.pl

    W zgłoszeniu podaj: NIP, dane adresowe firmy, dane kontaktowe (e-mail, nr telefonu) oraz wybrany model drukarki. W razie potrzeby nasz partner pomoże Ci w doborze odpowiedniego urządzenia.

    Po akceptacji oferty, drukarka zostanie zafiskalizowana na wskazane w mailu dane firmy.
    Masz pytania? 
    Napisz do nas.
    Masz dodatkowe pytania dotyczące usługi zarządzania drukarką fiskalną? A może potrzebujesz wyceny indywidualnej?

    Napisz do nas, wypełniając formularz kontaktowy. Chętnie porozmawiamy!

    Ta strona używa reCaptcha od Google. Sprawdź Politykę prywatności oraz regulamin.
    * Pola wymagane

    Dziękujemy.

    Potwierdzamy wysłanie Twojej wiadomości.

    Klikając przycisk “Zapisz mnie” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i oferty
    od Platforma Detalistów sp. z o.o. oraz akceptujesz Zasady przetwarzania danych osobowych

    Potwierdź swojego maila, żeby otrzymać e-booka.
    Przejdź teraz na swojego maila i potwierdź zapis, żeby otrzymać e-booka.
    Dziękujemy!